Hallå där i stugan;)

Hejsan!
Idag började dagen med att jag var hos doktorn.
Jag skulle vara där klockan nio så det blev lite sovmorgon:)
Hos doktorn var jag typ till halv elva så jag missade typ halva dagen i skolan.
Det var väldigt skönt för de berättade att de var tvugna att skriva om när vi var och tältade,
men jag kom ju då senare så jag slapp göra det^^
Det var två stycken som skulle hälsa på oss för att de ska börja i vår klass till hösten
och det var tjejer som tur var.
Jag börjar bli lite trött på alla killar.
Hanin visade mig också sin nya mobil, den var verkligen jätte fin, den har tuch(stavning)
och ett typ miniutfällbart tangentbord.
Tyvärr så vet jag inte vad den heter så jag kan inte visa någon bild på den.
Jag vill också ha en ny och fin mobil!!!!!!!!!!!!
Min mobil är helt cp :(
Nej, nu måste jag gå och fika.
hej då!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0